Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang. Jaminan yang kekal abadi hanya dapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi

6 April 2012

HER LAST DAY IN SCM


So sad went one of my ofismate tiba2 resign..
Huwarghhhhh!!!!

Sedey bangat deyh.. xde angin xde ribut tiba2 je die anta surat resign n today her last day in our FA lab..

PEIGI à sorang y baik hati, sgt sweet, sgt lembut, sgt rajin n mcm2 sgt lagi la…

tiba2 ofis jadi cam kne serang garuda je arini…sunyi je pas die balik..tgk meja die pn dah bersih n licin.. mmg sedey gaban la…

sepanjang hampir 2 thun sy kerja kat sni die banyak ajar saya, tlg saya.. die gak tempat saya refer law ade keje2 y saya x paham.. law kene marah ngan bos pn saya akan refer die…pasni nak refer sape lak? Huhuhu……
lagi satu saya suke sgt usik die coz die sgt comel bile kne buli….warna muka tukar sama kaler ngan baju pink y die pkai.huhuhu….pasni xde sape dh saya nak usik..

peigi, I m gonna miss u….hukhuk.. Wish u all the best n keep in touch dear…. 











No comments: