Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang. Jaminan yang kekal abadi hanya dapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi

29 February 2012

29 FEBRUARI


Assalamualaikum……..

29 feb telah jatuh pada tahun 2012..means 4 tahun akan dtg bru kita akan jumpa lagi tarikh ni.
Org ckp tahun lompat. Adakah kita patut lompat2 thun ni? Hehe..just kidding ^-^

Korang leyh bace lebey lanjut kt wikipedia

So org y tarikh lahir jatuh pada tarikh ni kena sambut besday 4 tahun skali la kn? Msti meriah sambutan besday y disambut kan..
Agak2 pada tarikh ni tahun lepas apa y jadi erk?
Jap2…saya nak check calendar.. hahaha…:P kompom mmg xingt dh..
Law ingt pn tetap saya xnak ingat coz 4tahun lepas n 4 thun sblumnye tu adalah thun saya berduka. Np msti blaku pd thun lompat erk? Hope sgt thun ni xjadi pape y mjadikn thun lompat thun ni thun sedey saye,,,,Huhu…T-T

Xmo kenang! Xmo kenang! Syuh2!!! P jauh2!!
Sob2!..hukhuk…T-T --à kan dah sedey..

Ok….! Ok..! paham…lupakan iklan tadi, kita sambung citer pasal 29 February

Tapi walau cane pn pada saya tahun ni juga merupakan tahun sedey sebenarnya,,,yelah..law umur anak buah saya panjang aritu, bby akan dijangka kua pada hari ni..sian my sis in law..msti asyik teringat je..hope die tabah ngan semua ujian…

Pape pn walau ape y jadi kat dunia ni kita tak boleh la nak mengeluh coz sume tu adalah ujian dari ALLAH S.W.T. so sebagai hambanya kena la redha ngan qada’ n qadar y telah ditetapkan..

Yang baik dtg dari ALLAH, y kurang itu datangnye dari kita sendiri…

Salam….

No comments: