Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang. Jaminan yang kekal abadi hanya dapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi

17 February 2012

BIRTHDAY GIRLS

ASSALAMUALAIKUM.....
mood#hepy
hepy besday aisyah & acik
alhamdulillah...saya masih diberi kesempatan n dipanjangkan umur...
terima kasih Ya ALLAH atas kurniaanMu...
sempena myambut hari lahir saya y ke 2+ ni saya nak berterima kasih pada
MAK + ABAH + FAMILY + SANAK SAUDARA 
yang xpenah lupa untuk wish tak kira la sama ada melalui fb @ talipon..
terima kasih y tak terhingga saya ucapkan..
juga tak lupa pada INCIK TUNANG tersayang...
mekasih awk...
hehehehe......

AISYAH ADAWIYAH

untuk pengetahuan semua tahun ni special skit cz saya berkongsi tarikh besday ngan anak buah saya y ke5.
genap setahun dah anak buah acik AISYAH ADAWIYAH... sian die cz sambut 1st besday tanpa umi n ayah di sisi.. tak pelah, dh sampai mase Umi n Ayah die jd tetamu ALLAH...
so acik n abg2 die je la meraikan hari special ngan die..
tepat kul 4pm acik balik keje,,,col pgasuh cakap nak dtg jenguk aisyah n ahmad....pi beli kek...amik ali sekolah....
lepas maghrib acik n ali pn bergerak la ke rumah pengasuh aisyah n ahmad...


ok! we r besday gurl....

DOA KAN Y TERBAEK UTK KAMI YE KAWAN2...

No comments: