Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang. Jaminan yang kekal abadi hanya dapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi

11 March 2012

MINGGU YANG SANGAT MEMENATKAN


ASSALAMUALAIKUM…

Halu2… hai semua..
Lamenye la saya tak  updated blog ni kan..pening2..bz dan terus bz..penat bekerja pai xde mase nak update..
Ok, pe kate arini sy nak wat simpulan xtvt saya sepanjang mase sebelum ni. Ekeke….bley gitu? Ala, bley la…
So, kali ni mungkin entry saya ni agk panjang la kan? Hehehe…

I-CITY WIF ANAK2 BUAH -3/3/2012

Abg Ngah saya cuti seminggu. Then he decide to come to KL. Nak bwk ank2 die jalan katenye…
So mlm ni sampai la die ke kl..saya lak blur, balik kje+penat..xto nak bwk die pi mane..
Then teringat I-CITY.  Maka bertolak la kami kesana pas maghrib..

Bwk fmly die+2 0rg ank akk+spupu saya,so pegi la kami kesana ngan 2 buah kete..kete saya y chumel tu biase la, jd rebutan anak2 buah nak naek..

Peh!!! Lepak gile melayan anak2 buah saya y 4 org ni maen kat sane..mcm2 ragam..
Budak2 ni mmg xde istilah penat agknye..kami y dh dewasa2 ni lak y terase nak tcabut kaki..depa still lg maen.. smpai tahap c esya menangis2 xmo balik. Hehehe..

Pujuk py pujuk nak gak die balik, pai umah pn nak dekat kul 12 lebey kowt..
Nak makan pn kami tapau je mkn kt umah cz sume bdk2 dh tlena mse otw balik.

Pic xbyk pn, ckup la y ni sbagai tatapan sume..chumel kan ank2 buah saya. Hehehe….
 anak2 buah ngan uncle fendi dowg..hahaha..dh cam bibik lak tgk die jg ank2 buah..

p/s: time ni sume lupa 3/3 is ahmad besday, so keesokan arinye bru sambut. Sian die.hehehe..


GO GO GENTING WIF MY BRO!! – 4/3/2012

Tepat jam 6.30 pg, ttibe ade owg kejut
“nor2…bangun..abg suh kejut, jom siap pi genting” kata akk ipor tcinta ku
 Waa…..abg aku ni bio btol, penat mlm td x ilang lg kowt.
Huhu…siap py siap dlm kul 8 lebey gak bru kami grk,  ari ahad paham2 je la jln kl acane kan..lengang je lg..
Kami tapau siap2 sblum naek genting. Maklum la save bajet. Hehe..
Grk la kami ke genting nek 1 kete, kali ni pi ngan abg 1 fmly+spupu+ank akk sowg.

Utk pengetahuan sume, ini kali ptama saya naek cabel car ok!! Sumpah gayat!!!
Xbrani tgk bwk lnsung.hehehe….lawak tol.
 peace....!! kunun2 xtakowt la time ni kan

Then bersuka ria la kami kt ats tu..men outdoor je, lyn kan ank2 buah..

Balik awl time tu cz sume dh lepak n kami nak singgah kt strawberry farm.

Sampai je umah sume bantai tido kepenatan. Wakakaka……




Mlm tu lak, sesi potong kek …

HEPPY BESDAY Y KE 3 ANAK BUAH ACIK Y TOMEI AHMAD ALIF!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments: